Puisi cinta dalam bahasa Azerbaijan

Puisi cinta dalam bahasa Azerbaijan


həsrət sinə sıx olduqda
ürəkyandıran əziyyət bükülmüş
Mən nəfəsi kimi
miss səbəbiylə oksigen tükənəcək

Bu ətirli tanış qorxuram
Ehtiyatlı belə invulnerable ləzzət olun
Bu əldən vərdiş qorxuram
Ehtiyatlı belə donmuş olun

Mən saxlamaq Bütün ürək
Sevgi lampa hələ yanan ki
hətta bir ikinci dimmer imkan verməyin
Mən Bütün sizin üçün idi

gözləri olmadan sevgi varmı?
bir anda görüşmək istədiyini olsa da
qandal azad ürəkləri
Shackles çünki buraxılmış

Mən həsr sevgi Palace oyandı
Ku percayaku ilə divarları qorumaq
keihklasanku ilə Ku qarnir hər şey
Ku qayğı səmimiyyətlə keteguhanya

Mən sevgi ilə sülh yaratmaq
taleyi merenggutmu olmasaydı
Mən həyat əbədiyyət saxlamaq edə bilərsiniz
Allah, ən bacarıqlı deyiləm
Mən istəyirəm bütün nə nəzarət

Mən bir gözətçi mələk deyiləm
Hansı SLU bütün vaxt müşayiət
ürəyin Mənim yalnız sevgi
Sizin həyat sevgi

Mən sizə unutmaq istəyirəm, heç vaxt
Bundan başqa nifrət
Bir neçə dəfə biz bir çox hekayələr keçdi
Joy və kədər brsama
Unutmaq çətindir

nifrət etmək çox qeyri-mümkün
belə yaddaqalan istəyirik, çünki
belə dərin istəyirik, çünki
Mənə sevgi Believe
Yalnız bir mənim sevgi var

hər şey asandır kimi
O, çox mempesonaku idi
Onun hərəkətləri həmişə diqqət dəvət olunur
Həqiqətən o mənim mind cadar heç

Mən addım tegasku təmin
Tough gemintar onu
ətrafında həll gücləndirmək üçün cəhd edin
bütün tər işgəncə toplanması

Lakin, yol hamar deyil
yol belə kələ-kötür və çox dik idi
yol belə sıxlıq və başqaları tərəfindən nəzarət etdi
Mən off geri və onun həyat gedir dayandırmaq lazımdır?

http://alang-alangkumapalang.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar